Läsarfrågor

ida om Onsdag och torsdag:
får ja fråga varför du ahr snokrem om han inte behöver det?

Han behöver inte nosgrimman heller då det fungerade utmärkt när jag red igång honom i slutet av sommaren 2010. Men han har en tendens att springa och tugga väldigt mycket och gör det inte direkt diskret utan öppnar verkligen munnen och biter sedan ihop. Varför jag valde att rida med snokrem var för att se hur han reagerade på det och inte störde det honom så mycket.




Anonym om Nyheter på Hööks:
remonttränset är inte nytt, bara bilden =)

Sedär, jämarns vad jag hänger med bra! Då kan vi ju säga att det är en nyhet för mig.... Haha.

Kommentarer
Postat av: jag

Om han biter ihop och tuggar mycket så ska du ju ABSOLUT INTE stänga igen munnen på honom! Det är ju bara att dölja problemet och inte att hjälpa honom. Byt istället bett till ett som inte stör honom.

2011-01-04 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback