Sur och grinig

Anonym om Nervös så det inte går att andas?:
Fast nu stämmer det inte riktigt? Jag tycker att du alltid blir enormt sur och arg efter dina ritter om det inte gått som du vill. Det går ut över oss andra och är riktigt jobbigt.

Svar: Förra året kan jag endast komma ihåg 2ggr som jag blev riktigt besviken och det var på sommartävlingarna och under dressyr KM. Om det på något sätt gick ut över någon så ber jag om ursäkt. Själv brukar jag alltid försöka prata med personen i fråga efteråt och be om ursäkt om jag kommer på mig själv med att vara otrevlig. För att slippa sånt brukar jag unvika folk tills humöret har vänt till det bättre och folk brukar unvika mig till jag är normal igen, haha! ;) Har jag glömt be om ursäkt någon gång så gör jag det nu. Man är så inne i besvikelsen så man kommer inte ihåg alla som råkat ut för min dåliga sida ;)

Kan ju passa på att be om ursäkt lite extra till dom jag VET som har varit med om mina besvikelser; Rebecka, Malin, Maria, Sandra, Henny, Helen, Camilla, Johanna och Maggan. Det har aldrig varit personligt eller elakt menat mot er!

Kommentarer
Postat av: rebecka

du är söt när du är sur :D

2012-02-16 @ 12:51:40
URL: http://rrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback