Hej och hå vad jag uttrycker mig fel ibland

Sara om Läsarfråga om färg på lindor:
Ja jag har inte sagt nånting om att det inte ska se välvårdat ut. Det jag reagerade på var "ingen dressyrtränare kommer godkänna rött på Donna." Det är inte upp till tränaren att godkänna färger och inte. 
I övrigt håller jag med om att man ska vara hel och ren på träning, fast det tycker jag man ska vara oavsett om man tränar hemma eller för någon.

Haha, oj! Jag måste ha uttryckt mig lite fel och missförstått lite mer :) Självklart skulle ingen dressyrtränare kasta ut mig från träningen om jag kom med rött på Donna, så hårda är dom nog inte gällande utseende. Men jag tror att det blir en mer positiv början om helheten ser bra ut :)

Kul att läsare tar upp inläggen till diskussion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback