Vem är Maverick?

Ida om Mellandagsrea:
Vem är Maverick? såg han på din pixbox. Kommentaren passar kanske inte till texten men ändå.

Maverick är en häst som står på Sörsvedje ridcenter. Under de första året som hästtjej var han min stora kärlek och jag red honom 2002-2005 någon gång om jag inte minns helt fel. Tyvärr så ligger stallet rätt så långt bort och då Pocahontas kom in i mitt liv 2006 så hade jag två hästar att ta hand om och rida på ÖOR så därför slutade jag på Sörsvedje då. Han kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta och ja, jag saknar tiden vi hade tillsammans.


Foto: Pernilla Larsson

Kommentarer
Postat av: Alva♥

men vilken söt en ! :)

2011-09-07 @ 22:31:11
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback