Mellandagsrea

Först måste jag tacka till de snälla människor som kommenterade gårdagens inlägg om uteritt! Att man ska vara så mesig när det gäller kyla och hästar... Tydligen så klarar hästarna av -20 grader och mer där till! Då kommer det förhoppningsvis inte vara några som helst problem att rida ut till veckan! Men om det nu blir så kallt så kommer enda problemet vara hur man ska ta sig upp i sadeln med alla kläder på....


Hööks startade sin mellandagsrea redan igår, dock är den mer officiell idag då dom har samlat alla rea-artiklar på ett ställe. Självklart kunde jag inte låta bli utan klickade hem en del igår... Men om man har gått och längtat efter att få köpa något hur länge som helst och sedan är det 50% billigare så måste man ta chansen!


Aachenträns Claridge House® Monaghan

Nu 234 Kr
Förr 469 Kr

Ett dressyrträns till Lucifer då Donnas träns är för stort för honom.



Grimma med stenar Claridge House®

Nu 139 Kr
Förr 279 Kr

Kommer att använda grimman på tävlingar och på fotograferingar.




Lizzie Hoodtröja CRW®

Nu från 139 Kr
Förr från 279 Kr

Kommer att ha denna till min snygga ridväst jag fick i julklapp, rödsvart!!

Kommentarer
Postat av: hihihihihihihi

varför ska du köpa ett dressyrträns till lucifer för? är det inte lite onödigt då din ponnytid ska vara över..?

2010-12-28 @ 11:08:59
Postat av: Ida

Vem är Maverick? såg han på din pixbox. Kommentaren passar kanske inte till texten men ändå.

2010-12-30 @ 14:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback