Ponnytiden är slut. Eller?

hihihihihihihi om Mellandagsrea:
varför ska du köpa ett dressyrträns till lucifer för? är det inte lite onödigt då din ponnytid ska vara över..?

 

Då jag är 20år får jag inte tävla ponny längre men vem har sagt att ponnytiden är slut för det? Vet många som har kvar sina ponnyer trots att dom inte får tävla de som ponny längre. Vissa har klassat upp sina ponnyer till häst och tävlar fortfarande. Själv har jag inga som helst ambitioner att tävla Lucifer längre då vi avslutade så pass bra (KM-vinnare i båda hopp och dress) + att jag har Donna som jag tävlar nu.

Sedan är det bara Lucifer som jag är intresserad av att rida av alla ponnyer och varken längd eller vikt hindrar mig från det (hade det gjort det hade jag inte fått rida honom). Då han är så pass speciell för mig och då jag rider honom rätt så mycket så kan jag gott och väl få unna mig och honom ett snyggare träns.

Hoppas att det gav svar på din fråga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Så jävla onödig kommentar :P

2010-12-28 @ 22:41:32
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: Maria H

Jag blev för gammal för ponny i samma veva som jag upptäckte dressyren.... vad hände då? :D Jo vi har knölat till många halvblod under våra resor! :D

2010-12-30 @ 15:50:22
URL: http://legendier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback