Lösgörande för bärighet bakifrån

 
Lucifer kändes faktiskt mycket bättre än vad jag trodde. Inte ett dugg stel eller stum i sidorna, däremot orkade han inte riktigt bära sig på bakbenen som han brukar men så brukar det vara efter några dagars vila. Till slut blev det bättre efter mycket lösgörande och känslan blev bättre. Han är så rolig; trots att det bara var tänkt som ett joggingpass så när jag sätter mig ner tänker han tävlingsform och tävlingsgångarter. Arbetsvillig till 110% och ger verkligen allt trots att jag inte kräver det av honom. Mycket skänkelvikningar och öppna för att få honom att komma under sig med bakbenen och när det kändes bra valde jag att avsluta. Får se vad vi hittar på imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback