Glöm det där med lugn uteritt

 
Efter gårdagens hoppning ville jag mest bara jogga honom i trav runt travstigen för att få bort eventuell stelhet och träningsvärk. Det gick bra tills vi fick en häst framför oss. Bocksprång rakt upp med krummad rygg, taktande i skritten och därefter vildhästtrav i 15min. Ibland undrar jag var han får all energi ifrån... Imorgon väntar dressyrträning för Camilla, ser fram emot det! 3veckor sedan sist så det är på tiden :)
 

 
Har anmält pss till två tävlingar innan sommarbetet, en i maj och en i juni. Vi åker ut för kul, för att vi som ekipage ska få utmana oss själva och verkligen känna att vi är ett team. Jag kommer inte kolla på procenten, jag kommer vägra kolla var vi ligger resultatmässigt utan bara gå på känslan. Just för att jag vill inte åka hem efter en tävling, efter att ha satsat pengar och träning på att sitta besviken i bilen hem. Vi gör dessa tävlingar, sedan blir det inga fler 2015. En paus och bara träna, träna, träna. För det är faktiskt det som är det roligaste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback