Benpass från h*lvetet

 
Mina ben darrar fortfarande efter dagens stenhårda benpass, och jag gick ut från gymmet för 30min sedan. Det gör redan ont och jag gruvar mig lite för morgondagens träningsvärk som definitivt kommer att infinna sig. På slutet har jag mest fokuserat på rumpan i benpassen men idag las det in mer av allt. Otroligt härligt att känna svetten rinna/droppa och att man är tjurskallig nog att ta sig igenom varje övning trots att det smärtar i varje muskel. Underbar känsla för min del ;) Tror det blir överkroppen imorgon som får jobba, hahaha!
 
Vidare mot stallet där det ska andas dressyr; ett pass på ponnyn och sedan håller jag i dressyrträning. Andas, lev och älska sporten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback