Styrketräning & ridsport hör ihop

 
Jag har fått ny energi, ny motivation och redo att ta nya tag för att fortsätta min resa. Eller resa skulle jag faktiskt inte vilja kalla det, snarare livsstil. För det är precis vad mina två världar är; ridsporten och träningen. Att jag kan kombinera dom två utan problem och att dom faktiskt hjälper varandra gör det hela roligare. Den tid jag lägger ner på gymmet ger resultat i sadeln, och all den kraft och energi jag får från stallet använder jag bland vikterna. Just nu älskar jag verkligen mitt liv, den satsning jag har valt att göra och jag ser fram emot blod, svett och tårar men även framgång, resultat och skratt. Det går hand i hand och jag kommer ge 110% för att nå de resultat jag vill nå. Jag ser fram emot varje utmaning, att sätta nya mål och att växa som person (inte bara rent muskelmässigt). Det här året kommer bli mitt år, det känner jag på mig! Därför har jag gjort om bloggen, för att ladda om på nytt och fortsätta kämpa tillsammans med min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Verona

Va härligt det låter, jag hänger på! Jag hade ett värdelöst år förra året som vände på allt jag hade lyckats ta mig till. Men nu ska jag sluta gräma mig över nederlaget och ta mig upp på toppen igen! Här ska det också bli både styrketräning och kondition förutom hästeriet.

Svar: Vad roligt att det är fler som tränar utöver ridningen! :) Ska bli spännande att följa din utveckling! :D
Pernilla Larsson

2015-03-09 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback