Lugn och härlig måndag

Foto: Rebecka Borg, våren 2013. Tänk vad tiden går fort!
 
Jag svävar fortfarande på moln efter helgens träningar. Tänk så långt vi har kommit på 2års tid! Idag blir det en promenad med Lucifer, just för att han ska få ta det lugnt och låta musklerna återhämta sig + att vi har hoppträning imorgon också. Lite dålig tajmning men det verkar som det blir mest markarbete imorgon då alla som ska vara med hoppade i helgen. Jag håller tummarna för det! Det kan aldrig bli för mycket markarbete, det är trots allt ridningen mellan hindrena som är avgörande hur högt man kan hoppa. Jag ska även hålla dressyrträning för min elev i eftermiddag så det blir lugnt och skönt efter jobbet. 
 
Ikväll ska jag testa en ny maträtt ur boken "Muskelmat", receptet kommer ut här sedan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback