Jobba på flåset

Foto: Josefine Gidlund
 
Dagens pass på gymmet blev löpbandet 5km högt tempo. Flåset kom upp riktigt bra, mjölksyran började komma man jag sprang tamejtusan den sträcka jag tänkt. Sista 100m kändes det nästan som jag kunde fortsätta ett tag till, men när tiden är knappt så nöjde jag mig med det jag tänkt. Därefter fick magen ett rejält styrkepass och jag fick riktigt bra kontakt med alla muskler. Heja heja!
 
Har lagt om mina pass lite, och jag tycker att jag får bättre effekt av träningen nu än tidigare. Pass 1 ben + rumpa, pass 2 kondition + mage och pass 3 armar, rygg + bröst. Med det här upplägget känner jag att jag kan ge ännu mer energi och faktiskt utvecklas under träningen och bli starkare. Ska bli spännande att se vad som händer med kroppen! Nu är det bara och ladda om för kvällens jobb i ridhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback