Helgen som gått

 
Har haft en fantastisk bra helg där jag njutit i fulla drag av livet! I fredags blev det champions of rock på arenan och jag kan säga att det var längesedan jag varit på en sån bra konsert! På slutet lyfte taket och under mina favoritlåtar ryste jag, så bra! Lördagen spenderades på stallet med dressyrjobb där fokuset låg på traven och övergångar. Hade en riktigt bra känsla där styrkan börjar komma tillbaka! Sedan fick jag själv stå på marken och hålla i dressyrträning för min elev; det är så roligt när resultaten kommer och man kan hjälpa andra att nå framgångar!
 
Kvällen och natten var även den på ridskolan med HFA som anordnade tjejkväll. Mycket skratt bjöd kvällen på och det kändes som det blev väldigt lyckat. :) Hoppning på förmiddagen, mer om det i ett senare inlägg, och gymmet under eftermiddagen. Jag har hunnit med en hel del och nu tänker jag avsluta helgen med att mysa i soffan framför tvn och bara njuta av att ta det lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback