Gårdagens gympass

Nya övningen jag testade igår, eller jag utvecklade en gammal. Det bilden visar är den övning jag har kört ett bra tag men den har börjat kännas för lätt på slutet. Så jag la även upp fötterna på en bänk för att göra den tyngre och oj så bra det tog! Gäller att våga förändra för att våga utvecklas!
 
Känner mig väldigt stark för stunden i överkroppen, dock tycker jag att ryggen (som utvecklingen gått spikrak upp för) står still och än hur mycket jag sliter händer det ingenting. Tror jag måste försöka hitta nya övningar, chocka musklerna och se om det kommer till en utveckling igen. Armarna och axlarna fortsätter bara att ta tyngre vikter, likaså bröstmusklerna. Kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback