Första träningspasset för veckan

Första träningspasset på veckan! Igår blev det en vilodag med tanke på allt jag hade att göra så kändes dumt att stressa mer i onödan utan en vilodag passade perfekt. Idag blev det armar och rygg som fick jobba hårt, inte lika bra tryck som jag brukar ha men jag är ändå nöjd med min insats. Innan jag jämförde en bild från idag med en äldre i typ samma position kände jag att jag inte kommit så långt som jag velat i träningen. Men nu när jag ser bilderna bredvid varandra inser jag vilket hästjobb jag gjort rent ut sagt! Jag är otroligt nöjd med vad jag presterat och mer ska det bli!
 
Idag är jag min egna inspiration till att fortsätta kämpa. Vissa dagar får man höja sig själv till skyarna.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Viklund

man får ALLTID höja sig själv! Du är himla bra och en riktig förebild! :)

Svar: Åååh, jag blir så glad av dina kommentarer! Vi är ALLA fantastiskt bra! :D
Pernilla Larsson

2015-03-10 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback