En intensiv helg

 
Vilken tuff helg! Var utbildare för grönt kort kursen som hölls på klubben i helgen så jobb fredag och lördag och jag var ansvarig för lunchen på söndagen. Det var även lärorikt för mig då jag fick fräscha upp minnet med all information, alla regler m.m. Dessutom fick jag sitta och slå i TR en fredagkväll och det är inte fy skam! Haha, snacka om att vara nörd ut i fingertopparna!
 
Lilleman har dragit på sig någon sträckning av något slag då han inte riktigt vill trampa inunder sig med ena bakbenet. Så det blir SPA-behandling fram till torsdag då jag ska testa att rida igen. Promenader 20-30min varje dag för att undvika stelhet, massage med liniment och en massa mys och gos. Förhoppningsvis är det som bortblåst på torsdag! Med tanke på hur han brallade runt när jag skulle springa med han för att få en kompis synpunkt så kan det inte vara särskilt mycket fel på honom... Hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback