Där krossade jag milen

För första gången på väldigt länge tog jag mig upp på spinningcykeln och gav mig tusan på att jag skulle klara av milen. Det gick faktiskt mycket lättare än vad jag trodde trots att benen brann efter någon km. Hahaha, kommer kännas fint imorgon tror jag! Därefter 10st tunga magövningar så det lär kännas också, avslutade med en fin 1,5min planka. Den tiden ska ökas allt eftersom tills hela kroppen skakar!! Att det gör ont i varenda muskel ser jag bara som något positivt, då aktiveras dom och det händer något. Det går över men just när det händer vill man bara sluta från början tills man lyckas tänka om och vända det till något positivt. Heja!
 
Nej, dags att ladda för att puscha alla fantastiska ryttare som ska till fysträningen kl. 16.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback