Veckans träningspass

Ny vecka, nya träningspass! Ofta så har jag bara i huvudet hur mina dagar kommer att se ut då de ofta ändras i sista stund så därför gillar jag inte riktigt tanken med att planera en hel vecka i taget. Men jag gör ett försök och ser om jag lyckas hålla min planering.
  • Måndag | Morgon Crosstrainer | Eftermiddag Ben
  • Tisdag | Mage + Puls med sällskap
  • Onsdag | Överkropp
  • Torsdag | Morgon Cardio | Eftermiddag Ben + mage med sällskap
  • Fredag | Morgon Cardio | Eftermiddag överkropp
  • Lördag | Styrka (muskelgrupp ej bestämd)
  • Söndag | Vila
Det blir mycket ben denna vecka men kände motivationen flöda av att satsa lite mer på dom denna vecka. Självklart ingår även rumpan i de passen ;) Vilken fantastisk vecka jag har framför mig! Och roligt att det är dom som gör mig sällskap på gymmet också, vissa pass är roligare om man är två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback