5/1 | Dag 10 | Min resa

 
Humör: Motiverad till tusen!
Mat: Frukost - kvarg med jordgubbar, lunch - currykyckling med sallad och middag - omelett med sallad, champinjoner och skinka. Underbart gott!
Träning: Överkropp. Härligt, tungt pass idag på gymmet efter jobbet; armar, axlar, rygg och bröst. Bästa med allt var att jag tog PB i sittande rodd på 35kg och latsdragen på 30kg. SÅ NÖJD! Bara sikta vidare, på väg mot 40kg! ;)
 

 
En otroligt rolig sak till är att efter passet drog jag på mig en träningströja jag inte haft på länge. Den som tidigare suttit tajt gjorde inte det längre. Framsteg!! Snart dags att byta om och åka iväg för markarbete med ponnyn. Ska bli kul att se om armarna orkar bära några bommar efter dagens monsterpass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback