Rakt in i karantänstallet

 
Precis när man ser ljuset i tunneln så slår skiten till. Under skritturen igår så började Lucifer snora, tjockt och gult. Direkt ut i karantänstallet och tömma + sanera boxen i privatstallet. Vid kvällsfodringen kunde jag inte se något snor så förhoppningsvis ville kroppen bara rensa sig på bakterier då han inte har någon feber eller hosta. Hoppas att det är likadant i eftermiddag när jag åker ut. Bara att börja flytta över allt som jag behöver ner till lilla stallet för att kunna ta hand om honom på bästa sätt. Har han inga sympton eller att det bara är lite snuva så kan jag fortsätta igångsättningen precis som planerat. Vi blir bara portade från ridhuset längre än alla andra. 
 
Fick veta nu att han varit jättesnorig nu på morgonen men normal temp. Hoppas på att kroppen vill rensa ut all skit bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback