Mål och visioner för 2015

Foto: Josefine Gidlund
 
Hade ett väldigt peppande möte med Camilla igår. Tror att vi båda är lika drivna och vill kämpa mot framgångarna i år ;) Jag la fram tävlingsplanen för våren och hon tyckte att jag hade tänkt i helt rätt banor. Första tävlingen blir förhoppningsvis i Timrå 14/3 och vi börjar med en LB och en LA. Då vi senast red Msv C var i augusti känns det som att vi måste börja där vi slutade, bygga uppåt och sedan satsa igen. Några tävlingar i de klasserna och sedan upp igen. Några fler mål och planer togs upp också och jag tror verkligen på att vi kommer att fixa alla i år. Med hjälp av en tränare som verkligen tror på oss och som jag litar på till 110% kan inget annat hända!
 

 
Här är en läsvärd artikel om ryttarens sits med fokus på skänkel och händer. Så nyttig att läsa och tänkvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback