Ledig vardag mitt i veckan

Efter mycket om och men så kom finaste inspirationen upp på väggen hemma hos mig. Blir så glad och varm i hjärtat varje gång jag gör förbi. Ja, Malin.... Min mobilkamera är värdelös....... ;)
 
Imorse var det halvdrygt att kliva upp. Första dagen som det verkligen har tagit emot men till slut kom jag iväg till gymmet för att sätta mig på spinningcykeln. Nu i efterhand är jag väldigt glad att jag tog mig i kragen och åkte iväg, känslan att äta en välförtjänt go frukost i pyjamas med kaffe till är näst intill oslagbart! Dagen kommer att gå i ett; stallet vid 11 för att rida, äta lunch med Annie och se på ridskolans hoppkurs för inspiration. Tips till alla ryttare där ute; åk iväg och se på träningar. Spelar ingen roll om det är ridskolekurs eller träningar för eliten. Allt kan man få inspiration till och få upp ögonen för nya övningar och metoder. Avslutar dagen med ett pass på gymmet och sedan hushållssysslor; tvätta, diska och göra matlådor. Så mycket planering som jag måste få in i de dagliga rutinerna nu när vardagen börjar som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback