Dags att planera för 2015

Min fantastiska prins på vår Msv:C debut. Så vacker. Foto: Josefine Gidlund
 
God morgon!
Igår hade vi hästägare möte med stallchefen och veterinär och pratade om hur läget ser ut och framtiden. Tyvåärr så var jag tvungen att stryka oss från första tävlingen då karantänen inte har släppt 30 dagar innan. Mycket att tänka på med tävling, sjukdomar och anmälningar, det gäller att vara påläst! Som läget är nu så har vi 3 veckor kvar utan ridhus och jag känner mig faktiskt motiverad nu när man har ett datum att gå efter och det är dags att börja planera. Tänker ta tillfället i akt när det är bra underlag ute att jobba på ponnyns kondition och styrka och sitta och nöta övergångar på uteplanerna så ofta det går. Det är detaljerna som avgör om man får den extra % eller inte.
 
Ikväll kommer motivationen att höjas ytterliggare då jag har möte med huvudtränaren; vi ska lägga upp mål, en plan och diskutera 2015. Jag har planerat för våren och försommarens tävlingar och hoppas att vi tänker likadant gällande klasser m.m. Så peppande att kunna göra det här innan tävlingarna drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback