2/1 | Dag 7 | Min resa

 
Humör: Något frustrerad hela dagen, efter gymmet känner jag mer ro i kroppen. Aldrig mer två dagar i rad vila om det inte absolut behövs. Jag måste få aktivera kroppen för att må bra!
Mat: Gröt till frukost. Tror att det kommer att bli ett stående inslag i vardagen. Dock när jag börjar jobba igen kan det bli svårt men då får jag hitta andra alternativ som fungerar bättre att ha med sig.
Träning: Ben och mage på gymmet. Mycket bättre tryck på alla muskelgrupper idag än förra gången. Känslan när musklerna smärtar och darrar sista rep. så njuter jag för fulla muggar. Utveckling på gång!
 
Dags att laga middag med Julia för att sedan se på film. Perfekt avslut på denna dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fast det kan väl inte var dag 6 OCH 7 samma dag? ;-)

2015-01-03 @ 13:50:47
Postat av: Malin

Vore liksom bättre om du skrev med datum, blir förvirrad ;)

Svar: Jag förstår att du blir förvirrad men ibland hinner jag inte skriva samma dag :) Men jag kan lägga in datum i rubriken också så blir det enklare! :D
Pernilla Larsson

2015-01-03 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback