31/12 | Dag 5 | Min resa

 
Humör: Väldigt positiv, ingen irritation än. Börjar tro att det inte kommer, håller tummarna för det.
Mat: Jag ställdes inför två svåra tester idag; stalltjänst och nyårsmiddag. Under stalltjänsterna blir det alltid att man beställer mat från pizzeria/hamburgekedja etc. Höll mig till planen och tog en sallad (som var bland de godaste jag ätit, där beställer jag fler ggr). Det större testet var ändå middagen hemma hos några kompisar. Förklarade hur min kosthållning ser ut för några dagar sedan och dom gjorde så att jag kunde äta tre-rätters jag med utan några frågor eller nedlåtande kommentarer. Tack ni fantastiska människor som förstår och stöttar och ser hur viktigt det här är för mig. Ingen nämnd, ingen glömd!
Träning: Vilodag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback