9/1 | Dag 14 | Min resa

 
Humör: Pepp på livet men tycker vilodagar är jobbigt. Men dom behövs!
Mat: Frukost - kvarg med mango, lunch - het köttfärs med sallad och middag - biffar med morötter, lök och massa kryddor med en fantastisk sallad till.
Träning: Vilodag. Eller som jag vill kalla det; återhämtning och uppbyggningsdag. Träningsvärken sen onsdagens benpass är verkligen inte av denna värld och då väljer jag att lyssna på kroppen och låter den äterhämta sig. Passar bra på en fredag!
 

 
2 veckor har gått och jag tror att den värsta omställningen för kroppen har passerat. Jag känner mig starkare än tidigare och känner mig mer tillfreds med mig själv. Det är bara fortsätta på samma spår och fortsätta leta ny och inspirerande motivation så man håller den uppe!

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin blogg

2015-01-10 @ 18:24:48
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback