7/1 | Dag 12 | Min resa

 
Humör: Bättre än igår men fortfarande måste jag börja söka efter bra mellanmål. Hur kan det vara så svårt?!
Mat: Frukost - kvarg med mango, lunch - currykyckling med samma sallad som igår & middag - bananpannkakor med kvarg, jordgubbar och mango. Kvällsfika ett ägg och te.
Träning: Ben och mage och jag tror aldrig att jag kämpat på ett sånt pass som idag. Lade på vikter på alla övningar och det brände fint i varenda muskel som fick jobba. Känslan när benen skakar i sista squaten men man klarar att slutföra den är underbart! Mer bendagar till folket! Magen fick även en tuff genomkörare där jag verkligen fick kontakt med musklerna. Träningsverk på posten imorgon?
 

 
Imorgon ska jag testa en ny form av cardio som jag känner mig väldigt peppad för. Tagga, ät bra innan, kör 110% och ät bra efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback