6/1 | Dag 11 | Min resa

 
Humör: Positiv men hungern börjar sätta in mer och mer mellan måltiderna. Dags att börja hitta bra mellanmål för att ha humöret uppe = nöjd mage. Dricker kaffe, vatten och te för att underhålla mig tills vidare.
Mat: Frukost - gröt med proteinpulver, lunch - rostbiff med omelett, sallad och tomater & middag - stekt kyckling med sallad, tomater, mozarella och avokado.
Träning: 20min spinning på morgonen och mage + puls på eftermiddagen. Grymma pass som fick mig att svettas rejält!
 

 
Första dagen där jag en liten motgång, eller inte motgång utan mer som ett gupp på vägen. Men det gäller att ta sig över och fortsätta kämpa, tänka positivt och se målet framför sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback