4/1 | Dag 9 | Min resa

 
Humör: Fortfarande överraskande bra!
Mat: Träffade Annie på UH och pratade om allt mellan himmel och jord, där valde jag att äta frukost/lunch. Väldigt dåligt utbud måste jag säga för oss som äter nyttigare, fanns en rätt jag kunde äta och det var knappt en hel måltid. Enda minuset men jag håller mig till planen än så länge.
Träning: Vilodag. Var egentligen inte planerat men det lär vara en av mina få sovmorgnar framöver så jag log kvar i sängen ett tag till. Nya tag imorgon med överkroppen i fokus.
 

 
Jag gör en gissning på att i.o.m. min nya satsning så finns det säkert en del frågor. Så fråga på allt som har med kost och träning att göra! Jag försöker svara så gott jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback