3/1 | Dag 8 | Min resa

Kettlebell swing, bilden är lånad från denna sida.
 
Humör: På topp!
Mat: Havregrynsgröt till frukost som vanligt. Dock ville jag få i mig mer protein då jag tränat på morgonen så blandade i proteinpulver med smak av vanilj. Kan vara bland de godaste frukostarna jag ätit! Håller mig fortfarande till min nya kosthållning och än så länge så njuter jag av fantastisk god mat!
Träning: 20min crosstrainer på morgonen och under eftermiddagen magträning + puls. Vad det sistnämnda innehåller är 10st magövningar där man kör kettlebell swing mellan varje. Det gör att pulsen hålls uppe och svetten rinner frisk längs ryggen ;)
 

 
Månadskoll; midja 74cm, lår 64,5cm och arm 29cm. Dessa mätningar kommer att göras i början av varje månad för att kunna se utvecklingen i träningen. Jag är helt emot vågar och allt som har med vikt att göra då det kan sätta en massa skit i huvudet. För min del är det så mycket mer positiva vibbar från mätningar och bilder för att se skillnad och hur långt man kommit. För muskler vägar mer än fett, det måste man ha i åtanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback