23/1 | Dag 28 | Min resa

Känner mig mer och mer nöjd med den fysik som jag bygger upp. Ryggen växer för varje dag och äntligen har det börja hända något med axlarna också. Älska träning!
 
Humör: Halvsvullen på morgonen, bra under dagen och jättesvullen just nu. Tur man är hemma i soffan så ingen ser en, hahaha!
Mat:Hittade matlådor i frysen och gjorde sötpotatis fries till med avokadoröran. Åååh, så gott. Tänk så bra man mår i både kropp och knopp av god mat!
Träning: 22.03min på löpbandet (totalt 4km) + styrka överkropp. Kände mig otroligt stark på båda passen och känner att kroppen fixar det galant! Dock måste mer löpträning in i schemat då konditionen och springbenen måste bli bättre. Blir nog en tur imorgon också och på söndag är det vilodag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback