21/1 | Dag 26 | Min resa

 
Humör: PMS veckan är här. Känner mig som en flodhäst dygnet runt, förutom när jag tränar och efteråt. Då mår kroppen prima ballerina! 
Mat: Just nu har jag knappt hunnit med att göra matlådor på grund av alla möten som varit senaste dagarna men jag håller mig ändå till kostplanen. Känns bra att vara så målmedveten och köra 110% fast man ibland bara skulle vilja svänga in och köpa något snabbt. 
Träning: Armar + axlar + rygg + bröst. Det sistnämnda hamnade dock i skymundan lite så favoritmaskinen inte var på plats. Resterande kändes hur bra som helst, skön energi genom hela passet! Vikterna ökar och musklerna växer, speciellt "vingarna" på ryggen vilken också ger en mer markerade midja. Love it! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback