15-20/1 | Dag 20-25 | Min resa

 
Känns som att jag kom av mig under helgen men det var mycket som kom ivägen, däribland massvis med träning! Har hunnit med alla möjliga olika pass och känner mig starkare än någonsin! Ett tips till alla där ute är att skaffa en träningskalender/dagbok, hur bra som helst! Anteckna alla pass och detaljer, sedan finns det även plats för övriga livet! Perfekt för mig som har många bollar i luften samtidigt.
 
Humör: Mycket positiv och motiverad!
Mat: Det är ingen tvekan längre, jag är helt inställd på vad jag ska äta för att leverera på bästa sätt och jag vägrar ge upp nu. Och så god mat jag får äta också!
Träning: Crosstrainer, ben, mage + puls och armar + rygg. Hann med en vilodag där på söndagen också. Lika viktig som alla träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback