12/1 | Dag 17 | Min resa

 
Humör: Magen mår inte riktigt bra än. Hoppas på att det försvinner över natten. Annars är motivationen på topp!
Mat: Fick ett inslag av att göra något med inspiration från Grekland. Stekt kycklingfilé kryddad med havssalt, peppar och oregano, blandade salladsblad, soltorkade tomater (sockerfria), feta ost och avokado. Oj så gott det var! Matlåda till imorgon!
Träning: Mage + puls. Ökade vikten på kettlebellen så det blev lite tyngre men känner att jag måste köra allt ett varv till eller öka jobbsekunderna. Vi ser hur det blir nästa gång.
 

 
Nu är det ca 20 dagar kvar till månadskollen. Jag känner redan nu att det har hänt saker efter nästan 3 veckor så jag ser fram emot att få ta nya bilder och mäta om. Spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback