11/1 | Dag 16 | Min resa

 
Humör: Kände mig faktiskt motiverad att fara till gymmet kl. 08.00 imorse och jag hade god energi som gjorde att jag orkade hela passet igenom! Just nu har magen börjat krångla, gissar att den fantastiska lingonveckan är på väg då jag vet att det inte är maten som gör att den strular. Kul. 
Mat: Lyxade till frukosten med att göra gröt och tillsätta jordgubbar och kokosflingor. Självklart ett glas vatten och en kopp kaffe till. Det är på helgerna man ska lyxa till det, det gäller bara att ha fantasin!
Träning: Crosstrainer 25min. Svetten rann fint kan jag säga!
 

 
Dags att dra på sig myskläder och börja fara iväg till föräldrarna. Middag där ikväll och förhoppningsvis film. Har blivit som ett stående besök varje söndag men det är faktiskt väldigt skönt att slippa stå och laga mat, speciellt till sig själv en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback