Upploppet är här

 
Nu är det strax över månaden kvar till Toughest och jag känner att jag är inne på upploppet. Nu blir det ännu tuffare både med kost och träning. Jag vill kunna stå där på startlinjen och känna att jag har förberett mig på bästa sätt för att klara utmaningen. Veckan ser ut såhär för min del:
 
Tisdag: Dressyrträning
Onsdag: 3x10min cardio
Torsdag: Styrka ben
Fredag: Styrka överkropp
Lördag: Dressyrtävling 1 klass
Söndag: Dressyrtävling 1 klass + cardio
 
När jag har varit borta från gymmet några dagar tycker jag att det är roligast att köra ett rent styrkepass men jag behöver verkligen konditionsträningen också! Det är bara att bita ihop och köra på! Kanske blir att jag kastar om passen också men det blir i alla fall benpass innan fredag. Mest för att jag vill inte ha någon träningsvärk under tävlingen i helgen utan kunna leverera 110% även där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback