Stockar till ben efter gårdagens pass

 
Var riktigt taggad igår för att få bränna av ett rejält pass på gymmet med benen i fokus. Man när jag väl var uppvärmd och började lyfta vikterna så tog det bara stopp. Benen var som stockar och inte alls lika starka som dom brukar. Jag körde igenom de bästa övningarna och gick sedan över till magen. Jag blir otroligt frustrerad när det inte går som jag vill så då avslutar jag hellre i tid och gör något annat för att ha kvar en positiv känsla. Trots att jag inte hann med så många olika övningar (men gjorde 110% på de jag väl gjorde) så är benen väldigt möra, träningsvärken är på plats och dom känns 10kg tyngre än vanligt. Så något rätt blev det i alla fall ;) I eftermiddag får överkroppen jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback