Jag tycker inte det är roligt längre

Min bästa vän, bild från tävlingen i Umeå.
 
Taggad till tusen för att få tävla idag, på hemmaplan och förhoppningsvis kunna ta revansch och verkligen leverera. Går in på banan, bra känsla i första klassen och en fantastiskt bra känsla i andra klassen. Resultatet? Inte ens godkänt. Jag är så besviken. Så ledsen att den sport jag verkligen brinner för inte verkar vara något för oss som ekipage. Han gör allt jag ber om, levererar gång på gång och blir bara bättre och bättre. Men till vilken nytta om det ändå inte syns i resultatet? Det är med tårar i ögonen jag funderar på om det bästa för oss är att ta en paus från tävlingsbanan. Jag vill inte komma hem besviken efter varje tävling och inte längre tycka att det är roligt. För jag tycker inte det längre, jag tycker inte att det är roligt att bli nertryckt i skorna och få kastad i ansiktet att man inte platsar. Det är ca en månad kvar till nästa tävling, jag får tänka och fundera. Men just nu vill jag inte ha något med tävling att göra längre.

Kommentarer
Postat av: Sofia Vikman

Åh vettu, jag kände samma sak efter gårdagen :( första klassen förstod jag att jag skulle få dåliga poäng eftersom han hoppade ut, men i LAn så tyckte jag att det gick så mycket bättre, men det syntes inte på poängen :(

2015-04-27 @ 12:13:15
URL: http://sofiavikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback