Morning cardio

 
God morgon lördag!
Vaknade av mig själv vid 6-tiden men låg bara och halvsov/myste/vilade till 8.30, då drog jag på mig träningskläderna och stack till gymmet. Löpning på löpbandet och puschade mig själv hårt sista km för att verkligen pumpa ut det sista. Känslan när man sedan sitter i soffan hemma, nyduschad och äter en fantastisk god frukost (bananpannkakor, kesella och mango) så mår man riktigt bra. Avslutar frukosten med en kopp kaffe med vetskapen att all disk är bortgjord. Tänk så skadad man kan bli; jag känner en inre ro när jag vet att städningen är bortgjord. Hahaha. Nu laddar jag bara om för en mysig dag i stallet och sedan en kväll i soffan med film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback