Måndag, ny vecka, nya möjligheter!

Hahahaha, detta kan ju inte stämma bättre än på mig? Dock är det väldigt sällan jag har problem, ser bara lösningar!
 
God morgon måndag!
Ser fram emot denna fantastiska vecka! Har bara en massa bra saker inplanerade! När det gäller träningen för mig själv så ska jag ikväll på ett gruppass med styrka (första för hösten/vintern, woop woop!), imorgon blir det nog löpbandet, onsdag styrketräning före jobbet. Resterande dagar av denna vecka tar jag som det kommer beroende på jobb m.m.
 
Blir en hel del ridträningar med mig på marken också denna vecka; torsdag så blir det dressyrträning med Tilda och hennes häst, fredag troligtvis hoppträning med HFA och gissningsvis två dressyrträningar till där i slutet av veckan som jag ska lyckas klämma in. Känner verkligen min egna motivation och inspiration flöda när jag får peppa, utveckla och föra ekipage framåt! Just ja, har min egna som ska hållas igång också för på söndag är det klubbtävling, vi startar LA:3 och Msv C:1. Troligtvis blir Msv C:1 bara en programträning men jag känner att vi behöver träna på att rida programmet på tävling så jag ser det bara som positivt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback