Konditionspass

 
Det är sjukt hur en varelse kan vända humöret totalt och känna sig så otroligt älskad.
 
Idag struntade vi i alla måsten och for ut på konditionsträning istället. Travstigen blev det då hägges är avstängt på grund av älgjakt. Eller ja, inte avstängt men skyltar är uppsatta att älgjakt pågår och jag väljer då att respektera jägarna. Lusen jobbade på så otroligt bra idag; framme för skänkeln, tryck i bakkärran, bärighet och en stadig form. Efteråt rann det bara svett om honom... Stackarn, vinterpälsen har börjat komma så till helgen tänker jag raka honom. Då kommer han kunna prestera ännu bättre och vara lite positivare! 
 
Nu laddar jag om för mitt gympass, 20.00 börjar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback