Gårdagens styrkepass lyckat

 
Gårdagens träningpass var verkligen hur roligt som helst! Ett upplägg som passar mig som handen i handsken. Två övningar som fokuserar på en muskelgrupp; jobba 1,5min, vila 0,5min och jobba 1,5min. Sedan byter man muskelgrupp. Vissa övningar kommer jag att kunna öka rätt så rejält till nästa gång medan vissa hamnade jag precis så att jag skakade av utmattning i musklerna vid sista lyftet. Otroligt bra och peppande instruktör, bra musik och bästa av allt är att jag har med mig en av mina bästa vänner vilket gör att vi puschar varandra. Detta pass fortsätter jag med!
 
Laddar om för ett nytt pass idag; antingen löpbandet eller magpasset. Jag kör på det jag känner för helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback