Bästa formen i livet

 
Hade ett grymt magpass på gymmet idag! Andra gången jag kör "magdödaren" och jag känner mig redan mycket starkare i dom musklerna. Pumpade på i ett bra tempo för att hålla pulsen uppe och vilade i max 40s mellan varven. Avslutade med att ta 3x10 squats också, bara för att jag vill att det händer något med rumpan också ;) OCH JAG ÄLSKAR MINA NYA TRÄNINGSBYXOR! Det blir så mycket roligare att träna om man har snygga kläder att bli snygg i!
 

 
Det gäller att verkligen jobba för det man vill ha, oavsett vad det gäller. Jag tänker gå efter rådet som bloggen gav om magpasset och hoppas på resultat om 3-4 veckor. Ska satsa stenhårt på att verkligen nå de resultat jag vill åt! Kommer att blanda med de övriga gymbesöken som jag brukar jobba med, däribland kondition efteråt för att hålla den på topp också. Måste faktiskt erkänna att det känns som att jag är i bästa formen jag någonsin varit i och det känns fantastiskt! Men man blir aldrig klar, så jag fortsätter kämpa tills jag känner mig riktigt vältränad och ser riktigt vältränad ut. Sedan fortsätter jag lite till, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback