Äntligen sitter jag här med en ny dator

 
Äntligen är min nya dator på plats! Min gamla gav upp för 1,5 vecka sedan så därför har det varit ont om uppdatering här på ett tag. Men livet rullar på; Lucifer är inte halt längre utan har ridits i exakt en vecka idag efter att ha stått i 1,5 vecka. Troligen var det en hovgalla som han fick efter att ha trampat på något vasst. Nu är vi på G igen och laddar för tävling nästa lördag. Då åker vi till Vännäs och startar LB och LA!
 

 
Min egna träning har jag tagit till en helt ny nivå; jag har gått in tuffare och har slutat äta onyttigt. Så jag ber alla er som läser detta; försök inte bjuda mig på fika, godis eller liknande. Jag hatar att tacka nej till folk och känner mig oförskämd men jag vill verkligen satsa 110% för att nå de mål som jag är ute efter. Jag väljer bort onyttig mat för att kunna ge plats för mat som får mig att må bra, får mig att prestera bättre och bygga muskler. Jag vill bli vältränad och väljer då mat för att kunna bli det. Hoppas att ni accepterar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback