Resan fortskrider mot en starkare kropp

När jag tog bilden ville jag bara få se själv hur ryggen såg ut, för att kunna ha en före-bild inför vinterns träning och kunna gå tillbaka och jämföra. När jag ser nu hur ryggen har utvecklats, hur musklerna börjar ta form och hur konturerna visar sig tydligt; då blir jag otroligt stolt över mig själv och den resa jag gjort hittills. Hårt arbete lönar sig!
 

 
Idag fick jag äntligen dra på mig träningskläderna igen efter en veckas uppehåll. Blir stolt över mig själv att jag hållit mig i skinnet och låtit kroppen återhämta sig i lugn och ro efter veckan och sedan kunna gå in och ge 110%. Som alltid på söndagar kör vi fyspass i 60min (blandar kondition, spänst och styrka). Ett nytt pass idag och oj vad jag gillade det! 10 stationer med löpning, indianhopp, springa bakåt m.m. för att ta sig till nästa. Det kanske låter enkelt, men att verkligen ge allt under 25min är inte lätt. Benen skakade så otroligt när vi var klara och får jag inte träningsvärk imorgon blir jag förvånad. Kämpa!
Imorgonkväll är det pass igen; ren styrka och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback