Måndagkväll = styrkepass

 
 
God morgon!
Jag hade en härlig måndag, hade inte ni det? Jobbade totalt 11h pass, sedan en härlig uteritt för att avsluta kvällen med ett styrkepass på gymmet. Instruktörslett pass; jag gillar att ha någon som puschar en lite extra och som har förberett roliga övningar. Igår kunde jag öka vikter på ALLA övningar, vilket är första gången för min del. En härlig känsla efteråt när man känner och vet att man verkligen har gett 110% i varje set och musklerna skakar. Extra kul blir träningen när man upptäcker i spegeln att musklerna har blivit större och rundare än tidigare. Hårt arbete ger resultat!
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe till och ladda upp för dressyrträningen som är om några få timmar. Mycket detaljer att slipa på och tänka igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback