Jag blir aldrig sjuk

Just nu är jag bara mindre frisk. Sitter och dricker ingefärste med honung i och har tryckt i mig en ibumetin. Åkte ut till stallet bara för att mocka och göra mat till hästen för att sedan kunna åka hem och ta det lugnt. En väldigt snäll stallkompis går ut på en promenad med Lusen sedan för att han ska få röra på sig efter gårdagens tuffa pass. Vilken tur att det finns så snälla människor runt sig! Nu tänker jag i alla fall kura ihop mig i soffan, fortsätta se på Grey's anatomy (sedan Dr. Phil och avsluta kvällen med dessertmästare kl. 20.00 på kanal5). Jag hoppas verkligen att detta hjälper så jag blir frisk!

Kommentarer
Postat av: ulrika

vet du att teet inte får vara över 30 grader för att honungens nyttigheter ska vara kvar ?

2014-10-07 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback