Målen med min egna träning över sommaren

 
Precis som i ridningen så tycker jag det är viktigt att lägga upp mål inför min egna träning. Innan sommaren är slut (innan augusti är slut), så vill jag ha uppnått dessa mål:
 
               Dagsformen    Målet
Axlar        5kg                 10kg
Rygg        20kg                35kg
Biceps      8kg                 15kg
Triceps     15kg                25kg
Ben          20kg                30kg
Plankan    3x30s              3x1min
Löpning     3km/20min      5km/30min (även ta sig till 1mils gränsen)
 
Känns som helt rimliga mål att lyckas med på 3 månader, och jag ska klara det. Största målet är självklart att bli starkare, må bättre och SE resultaten. Med rätt träning, bra mat och flera tons vilja kommer resan bli otroligt spännande och lärorik! Skit i alla dieter, jag går på ren husmanskost och bra + varierande träning. That's how I gonna do it.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är så otroligt inspirerande!
Det är fantastiskt roligt att läsa om hur du tränar, och att du lägger vikt vid att det är för dig själv.
Förebild, Pernilla, förebild!

Svar: Du anar inte hur glad jag blir över din kommentar! Tack, tack, tack! <3 Du är en förebild du med!
Pernilla Larsson

2014-05-31 @ 09:42:18
URL: http://rebeckasofia.blogg.se
Postat av: Malin

Vad kör du för övningar? :)

2014-06-01 @ 21:42:48
Postat av: Malin

Och maskiner eller fria vikter? :)

2014-06-01 @ 21:43:16
Postat av: Lisa

Nar du skriver vikter blir jag nyfiken, ar det maskiner eller fria vikter och basovningar (som typ marklyft och knaboj) du kor nar du tranar? :)

2014-06-02 @ 01:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback