Leg day

 
Efter gårdagens prestation på hägglundsjoggen var det dags att bege sig till gymmet igen. VARJE GÅNG jag går in, tittar ut över gymmet får jag sådan enegi och livskick så det finns inte. För två månader sedan hade jag inte känt så, tänk vad som kan hände på så kort tid! Ökända "leg day" och mage som fick kämpa idag och jag tror bannemej jag inte kört så hårt och bra på länge. Visst, benen ville ge vika flera ggr men tjurig som jag är så gav jag inte upp en enda gång. Magen tog bra med stryk idag med, fick dock avbryta sista övningen då jag hade noll krafter kvar. Nöjd ändå, körde på tills jag föll ihop av utmattning i musklerna ;)
Tänkte först avbryta efter styrkepasset men kände att ingen kommer ihåg någon som hoppar över en del av träning. Jag satte upp på cykeln och hade som mål att passera 1mil. Efter 3km kom mjölksyran och jag hade verkligen noll kraft kvar. Ändå sitter jag kvar, trampar på, tar korta pauser och passerar milsgränsen. DET ÄR POWER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback