Ett gympass en lördagkväll som denna

 
Efter ännu en lång stalltjänst så kan man tro att motivationen till träning ska gå ner men för mig går den bara upp. Kunde knappt vänta tills jag fick komma hem, byta om och fara upp till gymmet. Axlarna, armarna och ryggen fick ett rejält pass. Armarna blir sakta men säkert starkare, ryggen har en utvecklingskurva stadigt uppåt men axlarna har jag fortfarande problem med. Har noll grundstyrka där så det tar längre tid att bygga upp. Håller mig kvar på samma vikter tills det går utan problem. Armarna klarar just nu 8-15kg och ryggen tar 20-25kg. F*n så bra! Avslutade med löpning 3km för konditionens skull. Hela kroppen ska byggas upp, från grunden till något helt amazing. Målet finns där tydligt framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback